Spanienbesök språkutbyte 2023

Under veckan har eleverna i utbytet åkt skridskor, spelat bandymatch, besökt Vasamuseet och Skansen, åkt guidad båttur under Stockholms alla broar, deltagit i undervisningen på flera av skolansprogram: EK, SA, NA och VO, pysslat äggdekorationer till påskris med elever från VO och utforskat Stockholms stad under skattjakt i Gamla Stan. Det har varit en spännande och innehållsrik vecka full av nya möten och vänskaper. Våra utbyteselever och lärare från Málaga tackar för en givande vistelse och för det fina mottagandet av alla elever på skolan.

Theres, Linda och Susana