Vid årets Gymnasiemässa har vi haft fin representation av våra elever som delat med sig av sina erfarenheter till högstadieelever som står inför sitt gymnasieval. Skolans personal har med stolthet kunnat hålla sig i bakgrunden. Nyhet för i år är estetiskt program med inriktning på modedesign. Tack till alla som deltog och berättade om vår fina skola. Välkomna på öppet hus onsdag 3 december!

Mösspåtagning 2026
Årets mösspåtagning genomfördes traditionsenligt på Valborgsmässoafton. Glada och förväntansfulla elever samlades på skolgården för att sjunga studentsång och sträcka mössorna mot skyn

